Thursday, September 18, 2014

Bahan Terbaek Dalam Kandungan Firmax3

Firmax3, penstabil hormon yang sempurna dengan formulasi terbaik yang diakui sebagai pemulih hormon semulajadi terbaik. Bintang baru dalam bio perubatan yang efektif. Kandungan istimewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna.Dengan TEKNOLOGI NANO yang memudahkan penyerapan dan bertindak serta merta dalam beberapa saat sahaja. Bertindak sebagai anti penuaan, menggebu dan mencerah serta menaikkan seri wajahJom kita tengok bahan-bahan istimewa yang terkandung dalam Firmax3 ini.1. KEGELIA AFRICANA EXTRACT membantu menegang dan melembutkan kulit. Tindak balasnya dengan hormon berkeupayaan menghilangkan sel parut seterusnya mengembalikan ketegangan dan keanjalan kulit.2.MANJAKANI membaiki tisu mukosa dan sebagai pencegah jangkitan dan membantu dalam pemulihan tisu yang rosak.
3. PEGAGA tinggi vitamin A dan C, membantu proces keratinization dan penyembuhan. Mengalakan sintesis kolagen secara semulajadi.
4. YAM LIAR kandungan aktifnya diosgenin boleh ditukarkan kepada phytohormone dengan aktiviti progestrone, meningkatkan metabolisme, antioksida dan merehatkan otot.
5. ALOE VERA agen pelembab, menegang, merangsang dan membaharui sel kulit untuk kelihatan muda.6. TONGKAT ALI eurycoma longifolia membantu dalam pembentukan testosterone,  ia digunakan untuk merawat erectile dysfunction dan pulmonary arterial.
7. EKTRACT SOYA soya mempunyai kandungan yang hampir sama dengan hormon wanita, kandungan aktif isoflavones boleh ditukarkan kepada phytohormone oleh estrogen, menambah estrogen badan, membantu endocrine, sintesis collagen dan juga agen pemutih dan pelembab.
8. KOLLAGEN membantu proces pengantian soft tissue dan kartilage yang rosak, menggantikan sel parut dengan sel yang baru dan sihat.
9. SEL STEM  EPAL kandungan sel asas dalam epal adalah tinggi. Sel asas tumbuhan seperti sel asas manusia berupaya untuk membentuk sel yang baru.
10. VITAMIN A membantu kulit melawan kerosakan akibat radikal bebas, larut dalam lemak membantu pembentukan sel baru kulit.
11. VITAMIN B3 diperlukan untuk penafasan sel, penghasilan tenaga dan metabolisme karbohidrat, lemak dan protien. Peredaran darah sempurna kulit akan lebih sihat. Berkesan merawat kadar kolestrol darah dan mencegah sakit jantung, merawat kencing manis, sakit sendi dan migrain.
12. VITAMIN B5 berperanan mengawal kandungan kolestrol jenis(LDL, HDL) di dalam salur darah, selain lemak ia juga digunakan oleh badan untuk proces pemecahan karbohidrat dan protien kepada tenaga,  juga kebiasaanya digunakan dalam merawat dan mencegah jerawat.
13. VITAMIN E membantu mengurangkan kesan strech marks juga menghalang kesan age sports, mengimbangi minyak pada kulit, mencegah lembapan hilang dari kulit dan menguatkan fungsi perlindungan kulit.



No comments:

Post a Comment